• Thank me later

thank me later logo

Het skincare & lifestyle merk Thank Me Later (TML), in 2016 opgericht door het Nederlandse model Aida Shojaee, is gecreëerd met het oog op de gezondheid van mens én planeet. De producten kenmerken zich dan ook door het gebruik van 100% natuurlijke, milieu- en diervriendelijke ingrediënten en duurzame verpakkingen.

Aida

Als model weet Aida als geen ander hoe belangrijk het is om een goede zonbescherming te gebruiken. Voor haar werk vloog ze de hele wereld over en kwam ze vaak op de meest zonnige, afgelegen plekken, waar het haar opviel dat daar nauwelijks zonbescherming zonder chemische toevoegingen te vinden is. Bovendien zag ze met eigen ogen hoe weinig er gerecycled werd en hoe groot het plastic afvalprobleem daar is. Toen zij zich met haar gezin voor langere tijd op Bali settelde ontstond de drang om hier iets mee te doen en haar steentje bij te dragen. Na jarenlang testen en verdiepen in duurzaamheid en natuurlijke ingrediënten lanceerde ze haar eerste producten: drie 100% natuurlijke en 100% vegan mineral sunscreens in prachtig gedecoreerde, duurzame verpakkingen; geschikt voor zelfs de meest gevoelige (kinder)huid en zodanig samengesteld dat het koraal en ander leven in zee niet wordt aangetast. Use it now, thank her later!

Aida en haar gezin hebben zich ondertussen weer in Nederland gevestigd; de producten worden dan ook lokaal geproduceerd. Thank Me Later is dus niet alleen 100% natuurlijk en 100% vegan, maar ook 100% Nederlands. Het assortiment is inmiddels uitgebreid met de Illuminating Dry Body Oil en binnen niet al te lange tijd komen hier ook lipbalsems en geurkaarsen bij. Uiteraard allemaal 100% vegan en natuurlijk, in milieuvriendelijke verpakkingen en duurzaam geproduceerd!

thank me later logo Skindependent B.V. is de exclusieve distributeur van Thank Me Later voor Nederland en België. Wij distribueren het merk selectief via salons, klinieken, lifestyle winkels, boetiekresorts en spa’s. De doelgroep wordt via diverse sociale platforms naar deze verkooppunten geleid. Instagram is het belangrijkste kanaal, maar ook TikTok, Facebook en Pinterest worden gebruikt om contact te maken met de doelgroep, de naamsbekendheid te vergroten en bewustwording te creëren omtrent verstandig zonnen en het belang van het gebruik van zonbescherming.

Ik wil op de hoogte zijn wanneer jullie lanceren!

    Je naam*

    Salonnaam*

    Je e-mailadres*